Dvadest i drugi dan nakon početka trenutne korekcije na tržištu kriptovaluta, Facebook je objavio kako počinje provoditi novu politiku prema oglašavanju svega vezanog za kripto svijet. Na takav potez nagnala ih je masovna pomama za kriptovalutama koja se pojavila kao posljedica bull run-a gdje su cijene skočile u nebesa, a danas su se stvari promijenile na bolje!
Razlog za ban oglašavanja kriptovaluta na Facebooku
Upravo su ICO prijevare bile glavni razlog zbog kojeg je Facebook ukinuo kripto oglašavanje.
Vidimo kako su i sami ostali iznenađeni i nespremni na “CryptoCraze” jer nisu znali kako uspješno spriječiti razne prevare koje su se promovirale na njihovoj platformi. Stoga su se odlučili na najjednostavniji potez, zabrana oglašavanje svega vezanog uz kripto.
 
Mnogobrojini prevaranti su putem scam ICO-ova uzimali novac novim ljudima na tržištu kojima je pohlepa i želja za brzom zaradom o kojoj svi pričaju zamaglila oči.
 
They have my sympathy, but not my regret. DYOR (do your own research) prvo je pravilo kod ulaganja, a sami ste odgovorni za svoje novce, stoga si dajte truda u istraživanju projekta jer ulažete svoj novac.
 
“Pobuna” kripto zajednice!
Ban je uzrokovao burnu reakciju većine kripto entuzijasta jer nisu bili uvjereni u Facebook-ove motive za isti. Neki su otišli toliko daleko da su protiv Facebooka pokrenuli kazneni postupak.
 
CCN je izvijestio kako upravo Facebook razvija privatni blockchain, što je u siječnju djelomično potvrdio CEO Mark Zuckerberg kada je izjavio da se kompanija interesira za kriptovalute i decentraliziranu tehnologiju blockchaina. 
 
“One of the most interesting questions in technology right now is about centralization vs decentralization,”  Mark Zuckerberg
 
Facebook je na čelo razvojnog odjela za blockchain stavio člana odbora Coinbase-a Davida Marcusa, javlja ReCode.
 
Nova politika!
Facebook je objavio kako diže trenutnu zabranu na oglašavanje kriptovaluta te ju zamjenjuje novom! I dalje je zabranjeno oglašavati ICO-ove te “binarne opcije”, ali je postignut veliki napredak u sferi promocije legitimnih poslova vezanih za kriptovalute i blockchain, npr. mjenjačnica.
 
Mogućnost oglašavanja imat će samo unaprijed odobreni oglašivači. Ako ste zainteresirani za ulogu oglašivača proizvoda i usluga vezanih za kriptovalute, prijaviti se može ovdje!
 
Kako će reagirati ostale platforme?
Nakon Facebooka, u siječnju su istu politiku počeli provoditi drugi veliki akteri internetskog oglašavanja kao što su: Google, Twitter i Snapchat.
 
Kako će izmjena Facebook-ove politike utjecati na ostale platforme veliko je pitanje i jedna od glavnih stavki koje priječi spoznaju o kriptovalutama i revoluciji blockchaina široj javnosti. Poznato je da najveći dio prihoda navedene platforme dobivaju upravo od oglašavanja.
 
U nastavku možete pogledati graf prihoda Google-a od oglašavanja, prihodi su u 2017. dosegli vrtoglavih 95.38 milijardi dolara, a nagib grafa govori nam o naglom rastu prihoda u svijetu oglašavanja.
 
Hoće li Google i kompanija uzeti svoj dio kolača u kripto oglašavanju ili će sve prepustiti Facebook-u? Zanima nas Vaše mišljenje, što će se u budućnosti dogoditi s oglašavanjem poslova vezanih za blockchain i kriptovalute, vidite li svjetlo na kraju tunela ili pak očekujete negativan stav velikih platformi prema inovativnoj tehnologiji? [crobitcoin]