Hrvatski Telekom d.d. danas je putem Zagrebačke burze i svojh službenih stranica objavio da je potpisao ugovor s trgovačkim društvom RWE Hrvatska d.o.o., te time pokrenuo proces prijenosa svojeg segmenta poslovanja s električnom energijom na RWE Hrvatska d.o.o.

Phishing je jedan od najčešćih načina kojim napadači kradu osobne i povjerljive podatke, navodi Nacionalni CERT pozivajući se na InfoSec Insitute. Koristeći socijalni inženjering i zavaravanje, napadači pokušavaju navesti žrtve da im ustupe svoje osobne i povjerljive podatke koje oni kasnije koriste za zlonamjerne aktivnosti. S osnovnim informacijama kao što su puno ime i adresa napadač može preuzeti nečiji identitet, a s informacijama kao što su korisničko ime i odgovor na sigurnosno pitanje može uči u nečiji račun za internetsko bankarstvo.
 
Velikim korporacijama prijeti najveći rizik, a unatoč velikom broju napada, mnogi ljudi još uvijek ne znaju kako prepoznati phishing pokušaj.

Tvrtka PwC i njezina podružnica Strategy& provele su istraživanje o navikama europskih korisnika što se tiče usluga e-trgovine. U istraživanju nazvanom "Customer experience and payment behaviours in the PSD2 context" sudjelovalo je 1700 ispitanika iz europskih zemalja.
 
Oko 70% ispitanika kupuje proizvode na Internetu, a njih 20% na Internetu kupuje više od pet proizvoda mjesečno. Najčešće korišteno sredstvo odnosno uređaj za kupnju preko Interneta je i dalje je računalo, no raste i kupnja putem mobilnih uređaja (34% ispitanika je koristilo usluge plaćanja putem mobilnih uređaja u posljednjih 12 mjeseci).